אחד הפיתוחים המעניינים שעבדנו עליהם בזמן האחרון, קירב אותנו צעד אחד יותר קרוב לוורפדרס, שכן הוא מאפשר לכם ליצור עמודים פנימיים באתרים במערכת Forms-Wizard!

למה אנחנו מתכוונים?

עד היום, יכולתם ליצור במקביל לטופס הרישום שלכם, עמוד נחיתה ובו כל התכנים של הכנס או האירוע שלכם: תוכנית הכנס, רשימת הדוברים, הוראות הגעה, גלריית תמונות, נותני חסות, תקנון השתתפות ועוד.

כל התכנים האלו הופיעו בעמוד הנחיתה השלכם, אחד אחרי השני.

לכנסים ואירועים רבים דרך תצוגה זו מאוד מתאימה, שכן מדובר בכנסים קטנים, בהם כמות המידע שיש לחלוק עם המשתתפים אינה גדולה במיוחד. ולכן, ריכוז הנתונים בעמוד אחד מאוד נוח לנרשמים הפוטנציאלים שלכם.

אולם, פעמים רבות, הכנסים והאירועים שאתם עורכים מצריכים הקמת אתר עם עמודים פנימיים, בהם לכל סוג תוכן יש עמוד משלו, משום שכמות המידע אודות הכנס מאוד גדולה ומקיפה.

יש לאתר עם עמודים פנימיים כמה יתרונות:

עמודים שקל לצפות בהם – עמוד נחיתה ארוך, שמלא בהמון מידע, הוא עמוד עם גלילה אינסופית מבחינת המשתתף. הגיוני מאוד שהוא "יתייאש" בשלב מסוים, ויפסיק לעיין בתכנים. פיצול התוכן לכמה עמודים מקל על המשתתפים לעיין בכל תכני הכנס.

עמודים שקל להתמצא בהם – אם יוצרים כמה עמודים שונים, עם שמות ברורים, קל יותר לנרשמים למצוא את התכנים שרלוונטיים להם (למשל, עמוד אחד לתוכנית הכנס, שני לרשימת הדוברים ושלישי לרשימת החסויות).

נראות מקצועית – חלוקת התכנים לעמודים ייעודיים מקנה נראות מסודרת ומקצועית לאתר שלכם, באופן שירשים את המשתתפים ויעודד אותם להירשם לכנס שלכם.

למה כדאי להישאר ב-Forms-Wizard, ולא לעבור למערכת אחרת?

באותו באק אופיס מוכר, שנוח לכם כבר לתפעל עצמאית, אתם יכולים ליצור אתרים עם עמודים פנימיים. כלומר, לא צריך ללמוד איך לתפעל מערכת חדשה לגמרי, או להיות תלויים בנותני שירות חיצוניים שיבצעו עבורכם עדכונים לתכנים.

מתי כדאי להשתמש באתרים עם עמודים פנימיים?

בסופו של דבר, השיקול המרכזי בין בחירה בעמוד נחיתה יחיד, לבין אתר עם עמודים פנימיים, הוא כמות המידע שיש לכם לחלוק עם המשתתפים שלכם.

לא בטוחים מה כדאי לכם לעשות? נשמח לייעץ לכם בנוגע להקמת עמודים פנימיים באתרים במערכת Forms-wizard

עמודים פנימיים באתרים במערכת Forms-wizard