ועידת ישראל לטכנולוגיות מידע

ועידת ישראל לטכנולוגיות מידע, הועידה העסקית-טכנולוגית המובילה והמקיפה בישראל, התרחשה אתמול, ב-7.4.2024, והיא סיפקה הזדמנות מצוינת ליותר מ-3000 משתתפים לקחת חלק בנטוורקינג עסקי ומקצועי עם בכירים ממגוון תחומים – עסקי, פרטי, ציבורי, ממשלתי, ביטחון, תעשייה, הייטק, אקדמיה ועוד.

מעבר למליאה המרכזית המרתקת, בתוכנית הועידה ניתן היה למצוא שמונה מסלולים מקצועיים ייחודיים בנושאים כמו בריאות דיגיטלית, תשתית IT וענן, טכנולוגיות חדשניות בלמידה וסייבר ואבטחת מידע. בנוסף, בוועידה הייתה גם תערוכת אקספו עם כ-50 מציגים ואף מתחם חדשנות ו-AI.

אז איזה מערכות Forms-Wizard היו בשימוש בוועידה?

טופס רישום

זו נקודת המוצא שלנו ברוב המקרים, וגם כאן התחלנו מהקמה של טופס רישום לטובת הועידה. הרישום לכנס כלל תשלום, ועל כן הטופס חובר לממשק סליקה כדי לאפשר גבייה באשראי. במקביל, היה שימוש בקודי הנחה כדי לאפשר לחברי הלשכה להירשם לכנס ללא עלות.

אתר עם עמודים מרובים

בוועידה כזו משמעותית, יש המון מידע לחלוק עם הנרשמים. ולכן, לטובת הועידה הוקם אתר עם עמודים מרובים (או אתר "מולטיפלי" כמו שאנחנו קוראים לו), במטרה לאפשר למבקרים באתר חווית משתמש איכותית ותוך מניעה של הצפה ביותר מידי נתונים במקביל.

העמודים באתר כללו מידע אודות תוכנית הוועידה, הדוברים, השותפים, התערוכה ואף מידע על הכנסים הקודמים. האתר עוד באוויר, וניתן לצפות בו כאן.

בקרת כניסה והפקת תגי שם

כל כך הרבה משתתפים = כל כך הרבה תגי שם! עבור המשתתפים שהגיעו לוועידה הופקו תגי שם בעמדות הרישום, על בסיס הנתונים שהם מסרו במועד הרישום לוועידה. כל הפקה של תג שם תועדה במערכת, וכך ניתן היה לעקוב בזמן אמת אחר נתוני ההגעה לכנס.

מערכת לאיסוף לידים עבור המציגים בתערוכה

מערכת זו מאפשרת למציגים בתערוכה לסרוק את תגי השם של המבקרים בדוכנים כדי לקבל את פרטי יצירת הקשר עימם, בהתאם לנתונים שהזינו בעת הרישום לוועידה. תהליך זה נועד לחסוך למבקרים ולמציגים את הסרבול של החלפת כרטיסי ביקור או ניסיון להכתיב כתובת אימייל באמצע אולם תערוכה עמוס.

המערכת הייתה מאוד פעילה בכנס, עם אלפי לידים שנסרקו בדוכנים השונים, כשהמספר הכי גבוה של לידים הוא דווקא בדוכן בו חילקו גלידות, מי היה מאמין…

מתחילים לתכנן את הכנס הבא שלכם? יש לכם שאלות על מערכת Forms-Wizard? נשמח לשמוע מכם!

פורסם: 8.4.2024