רצינו לספר לכם על פיתוח חדש שעבדנו עליו: שליחת הודעות ותזכורות ב-WhatsApp באמצעות מערכת Forms-Wizard.

עד היום, הפצנו הודעות בנוגע לכנסים ולאירועים באמצעות הודעות מייל ו-SMS.

לכל אחת מהשיטות האלו יתרונות, אבל גם חסרונות. כך למשל, היתרון הגדול של שליחת הודעות באמצעות מיילים הוא שאין לכך עלות נוספת, וניתן לכתוב בכל הודעה מידע מקיף ללא הגבלת מקום. אבל, יש חברות שחוסמות קבלת אימיילים שנשלחים בתפוצות רחבות, ולפעמים ההודעות מגיעות לתיבת הספאם של הנרשמים, במקום לתיבת הדואר הנכנס שלהם.

אם אנחנו בוחנים את הודעות ה-SMS, מצד אחד אין בעיות לרוב בהקשר של חסימת הודעות. אבל, מצד שני, בישראל למשל, הודעות SMS מיועדות ברובן לספאם, מהלוואות ודירוגי אשראי, ועד לפרופגנדה, מה שמוביל לכך שאנשים רבים לא מתייחסים להודעות SMS נכנסות בכלל.

כדי לתת מענה נוסף לקהל הלקוחות המצוין שלנו, פיתחנו לאחרונה את האפשרות לשלוח אישורי הרשמה, תזכורות, עדכונים והודעות באמצעות אפליקציית ה-WhatsApp, ישירות מתוך מערכת הרישום של Forms-Wizard.

הפרטים החשובים

מתי אנחנו ממליצים להשתמש ב-WhatsApp?

השימוש בוואטסאפ נועד עבור אישורי הרשמה, תזכורות ועדכון הנרשמים שלכם בתכנים חשובים שקשורים לכנס או לאירוע שלכם, בעיקר במקרים של הודעות דחופות כמו ביטול או דחייה של האירוע, שינוי מיקום או שעה, וכדומה.

למה דווקא WhatsApp?

רוב הישראלים משתמשים באפליקציית הוואטסאפ באופן יומיומי, וגם בשאר העולם השימוש באפליקציה הפך למאוד נפוץ, ונראה שזו הדרך הכי קלה להשיג את תשומת הלב של הנרשמים שלכם לעדכונים שיש לכם לחלוק עימם…

אז איך עושים את זה?

ישירות דרך המערכת שלנו! אין צורך בממשק חיצוני או ברכישת מנוי עסקי מול וואטסאפ, אנחנו כבר סגרנו את כל הפינות בשבילכם.

חשוב לדעת

במקרים דחופים הרבה פעמים נשתמש בכל שלושת הדרכים כדי להפיץ את המסר, כדי לוודא שהנרשמים שלכם יגיעו בזמן הנכון ולמקום הנכון. שירות נוסף שאנחנו יכולים להציע לכם במקרים דחופים הוא אישורי הגעה ו/או עדכונים טלפוניים, כי לפעמים אין ברירה אלא לדבר עם כל הנרשמים, למשל בביטול אירוע ברגע האחרון…

רוצים לדעת עוד אודות שליחת אישורי הרשמה, תזכורות ועדכונים באמצעות הודעות WhatsApp? ספרו לנו!

Forms-Wizard WhatsApp