מיני אירועים

מערכת מיני אירועים לחלוקת מתנות ובקרת כניסה היא חלק ממערכת Forms-Wizard, ויש לה שימושים רבים שיכולים לשפר את חווית הכנס של המשתתפים שלכם, ואת דרך ארגון הכנס מהצד שלכם כמארגנים.

במערכת ניתן להשתמש במגוון דרכים, בהתאם לדרישות והצרכים שלכם, כאשר יש כמה דוגמאות פופלאריות לשימוש במערכת שרצינו לחלוק איתכם.

הענקת מתנות למשתתפי האירוע או חלוקת ציוד לעובדים

מערכת מיני האירועים סופר שימושית כאשר מדובר בהענקת מתנות או חלוקת ציוד, משום שהיא מאפשרת לנו לסרוק את המשתתפים עם הגעתם לדוכן שלנו, תוך מניעת סריקה כפולה של משתמשים, וכך נוכל לסמן איזו מתנה הם קיבלו או לראות איזה ציוד הם הזמינו מאיתנו.

במקביל, היא מספקת לנו תמונת מצב עדכנית ומדויקת בכל רגע נתון אודות מצב חלוקת המתנות/הציוד, כך שאתם תמיד תישארו מעודכנים במצב המלאי של הפריטים.

בקרת כניסה בכניסה למתחמים

בשלב הראשוני, המשתתפים מגיעים לכנס שלכם ומקבלים תג שם ועליו ברקוד. כעת אתם יכולים לעקוב אחר הנתונים באופן כללי, ולדעת מה אחוז ההגעה של המשתתפים לכנס שלכם.

הרבה פעמים אבל, מעניין אתכם לדעת בדיוק כמה אנשים (ומי) נכנסו להרצאה של השעה 11 באולם א'. במקרה שכזה נציב דיילים עם סורקים בכניסה לאולם, והם יסרקו את התגים של כל המשתתפים בזריזות, מבלי לעכב אותם בדרך. כך נוכל ללמוד בסוף הכנס איזו הרצאה הייתה הכי פופלארית, איזה מרצה שווה להביא גם בשנה הבאה, ועל מה כדאי לוותר כי המשתתפים פחות אהבו לאורך הכנס לפי אחוזי ההשתתפות.

ניתן גם להשתמש במערכת מיני אירועים גם כדי להגביל כניסה של משתתפים לאזורים מסוימים, כמו מתחם VIP, חדר אוכל או מתחם החנייה של הכנס. בתרחיש הזה אנו נדאג להזין מראש עבור כל משתתף את רמת ההרשאה שלו (למשל, האם יש לו גישה למתחם VIP), ואז עם הגעתו למתחם, הדיילים יסרקו את תג שם שלו ובהתאמה תקפוץ להם הודעה בנוגע להאם לאפשר לאותו אדם להיכנס למתחם, או לא.

השמיים הם הגבול

ניתן להשתמש במערכת לסריקות בכל מיני מקומות, בהתאם לצרכים הספציפיים שלכם. דוגמאות נפוצות נוספות, שהלקוחות שלנו אוהבים במיוחד, זה שימוש במערכת מיני אירועים בעלייה לאוטובוסים בטיולי חברה, בחלוקת ילקוטים לקראת כיתה א' לילדי העובדים ובעת ביצוע משימות עם תחנות, באירועים עם מבנה שדומה ל"מירוץ למליון".

יש לכם עוד רעיון לשימוש במערכת מיני אירועים שלנו? נשמח לשמוע!

בעמוד הפייסבוק שלנו תוכלו לראות עוד תמונות מאירועים בהם מערכת מיני האירועים שלנו הייתה בשימוש בחודשים האחרונים…