שבוע AI

שבוע AI באוניברסיטת תל אביב נפתח הבוקר, ובו יוצגו מחקרים פורצי דרך ודרכי יישום של מערכות חכמות על ידי מנהיגים מובילים בתעשייה ובאקדמיה. כרגיל, אנחנו כאן עם מערכת הרישום, הנפקת תגי שם, מיני אירועים, סריקת לידים, פגישות B2B ושידורים וירטואליים לטובת הקהל שצופה בהרצאות מהבית.

רצינו לספר לכם קצת יותר הרחבה על כל אחד מהפיצ'רים שלנו שנמצא בשימוש בשבוע AI

מערכת הרישום והנפקת תגי שם

הרישום לכנס עבור אלפי המשתתפים נפתח כארבעה חודשים לפני הכנס עצמו, עם טופס רישום שכלל סוגי כרטיסים שונים, שינוי מחיר בתאריכים קבועים מראש ואיסוף מידע עבור מערכת ה-B2B. בדאטה שנאספה במהלך הרישום משתמשים במהלך ימי הכנס עבור הנפקת תגי שם עם פרטי המשתתפים.

מיני אירועים

כבר סיפרנו לכם על מערכת מיני האירועים שלנו, שמאפשרת לבצע סריקות בכניסה למתחמים שונים ברחבי הכנס שלכם. בשבוע AI משתמשים במערכת זו כדי לסרוק את המשתתפים בכניסה לאולמות ההרצאות, כדי לקבל נתונים חשובים אודות אחוז ההשתתפות בהרצאות ואיזה הרצאות עניינו את הקהל במיוחד…

סריקת לידים

כחלק משבוע AI מתקיימת תערוכת שותפים וסטרטאפים במתחם הכנס. כדי לייעל את תהליך החלפת הפרטים בין המבקרים למציגים, הפעלנו את מערכת הלידים שלנו, שמאפשרת למציגים לסרוק את תגי המבקרים כדי לקבל את פרטי יצירת הקשר שלהם, כפי שהזינו אותם בעת הרשמתם לכנס.

פגישות B2B

הכנס מהווה הזדמנות מצוינת לנטוורקינג, ולכן המארגנים רצו לאפשר תיאום פגישות בין משתתפי הכנס, פנים מול פנים או באופן וירטואלי (כל אחד ומה שנוח לו). מתחם ה-B2B הפיזי מוקם בקומה העליונה של מתחם הכנס עם מקומות נוחים לשבת ולנהל בהם את הפגישות. את הפגישות הווירטואליות כל משתתף תיאם עבור עצמו, והן ינוהלו בזמנים ובמיקומים שמתאימים למשתתפים בהן כמובן.

שידורים וירטואליים

נכון, כבר חזרנו לקיים כנסים פנים מול פנים, אבל יש קהל בינלאומי שעדיין מעדיף לצפות בכנסים מרחוק. ולכן, הכנס נערך במתכונת היברידית – מצד אחד ניתן להגיע לאוניברסיטת תל אביב, לעבור בין דוכני התערוכה ולהאזין להרצאות בחי באולמות השונים. מצד שני, ניתן גם לעיין בתערוכה הווירטואלית ולצפות בשידורים מרחוק לאורך כל ימי הכנס, כולל אפשרות לשליחת שאלות למרצים בחי.

אתם מוזמנים לעיין באתר הכנס על ידי לחיצה על הלינק הזה.

יש לכם שאלות על הכנס? מתכננים לארגן כנס דומה? נשמח לשמוע מכם!