בנוסף לאפשרות לשלוח אישורי הרשמה, עדכונים ותזכורות, הוספנו למערכת Forms-Wizard אפשרות ייחודית לשליחת אישורי הגעה באמצעות הודעות WhatsApp.

מתי נשתמש באישורי ההגעה?

לאחר הרישום וקרוב ליום הכנס או האירוע שלכם, כדאי לכם לשלוח לכלל הנרשמים שלכם הודעות עבור אישורי הגעה, כדי שתוכלו לוודא את אחוז ההשתתפות בכנס בצורה מדויקת.

זה מה שיעזור לכם לדעת האם יש צורך לעשות התאמות או שינויים ביחס לתכנונים שלכם בנוגע לאירוע (ממספר הכיסאות באולם ועד לכמות תגי השם והמתנות למשתתפים).

תוכן ההודעות

בניגוד לשליחת הודעות SMS, בהודעות וואטסאפ אין את האפשרות לכתוב טקסטים חופשיים. במקום, אנו משתמשים בטמפלייטים מוכנים מראש.

לטובת אישורי ההגעה הכנו עבורכם מגוון טמפלייטים בהם אתם יכולים להשתמש, שכוללים את פרטי האירוע (שם האירוע, תאריך, שעה ומיקום) ואת הבאנר של הטופס שלכם.

הבחירה באיזה טמפלייט להשתמש תלויה בסוג ההודעה שאתם רוצים לשלוח – אל תדאגו אנחנו כבר חשבנו על הכל, אתם רק צריכים לבחור מהרשימה את ההודעה המתאימה.

צפייה בתגובות של הנרשמים

אחרי שנשלחות ההודעות מגיע החלק החשוב: מעקב אחר הצפייה בהודעות והתשובות של הנרשמים שלכם.

בדאשבורד של הטופס שלכם תוכלו לצפות בתגובות של הנרשמים באופן פשוט וקל, כאשר ניתן לראות:

  • כמה הודעות נשלחו
  • כמה נרשמים הגיבו בחיוב
  • כמה בשלילה
  • וכמה טרם הגיבו

סוגי הודעות נוספים שניתן לשלוח עם WhatsApp

כבר סיפרנו לכם על יתר ההודעות שניתן לשלוח באמצעות הודעות וואטסאפ, אבל רצינו לצרף לכם גם כאן סקירה מהירה על כל סוגי הודעות שבאפשרותכם לשלוח לנרשמים:

אישורי הרשמה – ניתן לשלוח את אישורי הרישום בהודעות וואטסאפ, ועל ידי כך להתחמק מהבעיות הנפוצות שניתן להיתקל בהן בשליחת אישורי הרשמה במייל או ב-SMS.

תזכורות – הרבה פעמים, הרישום לאירוע שלכם נעשה שבועות או חודשים לפני המועד של האירוע בפועל. ולכן, אנחנו ממליצים שתשלחו לנרשמים תזכורת יום או שניים לפני תחילת האירוע, כדי לוודא שהאירוע נמצא במודעות שלהם. השימוש בוואטסאפ נוח במיוחד, כי כולנו מסתובבים הטלפון שלנו באופן קבוע.

עדכונים – בעזרת הודעות ה-WhatsApp אנחנו גם יכולים לשלוח לנרשמים עדכונים חשובים בנוגע לאירוע, כולל כפתור עבור אישור קריאת העדכון. כך תוכלו לדעת מי ראה את העדכון שלכם ומודע לתוכן שלו, ולמי יש צורך לפנות אישית במקרה של שינויים מהותיים (כמו שינוי מיקום, תאריך או שעה או ביטול של האירוע).

לקראת הצ'ק אין – יש לנו גם אפשרות לשלוח בהודעות הוואטסאפ את קוד ה-QR או הברקוד של הנרשמים, אותם הם יצטרכו להציג בכניסה למקום האירוע, כחלק מתהליך הצ'ק אין שלהם.

רוצים לדעת עוד? דברו איתנו לפני הכנס הבא שלכם בנוגע לאישורי הגעה באמצעות הודעות WhatsApp!