שבוע הסייבר השנתי 2021, שמתקיים זו השנה ה-11 בהובלת מרכז הסייבר ע"ש בלווטניק ומערך הסייבר הלאומי, מפגיש מדי שנה מומחי סייבר וחוקרים מובילים מהארץ ומהעולם, לצד קובעי מדיניות, אנשי ביטחון מהארץ ומהעולם, דיפלומטים וראשי תאגידים בינלאומיים בתחום לסבב שולחנות עגולים, הרצאות, דיונים וסדנאות. השנה הכנס נערך במעמד רה"מ נפתלי בנט, שר הביטחון בני גנץ ורבים נוספים.

זוהי הפעם השלישית בה אנו משתפים פעולה עם מרכז הסייבר והפעם לראשונה, בעקבות הקלות בתקנות הקורונה, הכנס נערך במתכונת היברידית, לפיה הכנס מתנהל בפועל באוניברסיטת תל אביב תוך שידור התכנים במקביל בפלטפורמה הווירטואלית שלנו.

cyber week 2021

לטובת הכנס סיפקנו מגוון שירותים ומוצרים:

פלטפורמת כנס וירטואלית על גבי מערכת Expo Wizard

ראשית, עבור הכנס הקמנו פלטפורמה וירטואלית מלאה, בה הופיע כל התוכן שקשור לכנס: סדר היום, רשימת הדוברים, שלוש תערוכות וירטואליות, מתחם B2B דרכו המשתתפים יכלו לשוחח ולתאם פגישות, ספריית VOD ועוד.

כל התכנים עודכנו בשוטף על ידינו ועל ידי צוות מרכז הסייבר, שעשה עבודה נהדרת בתפעול המערכת באופן עצמאי.

רישום לכנס, בקרת כניסה והדפסת תגי שם

הרישום לכנס נעשה ישירות על גבי הפלטפורמה הווירטואלית, כאשר בקרת הכניסה והדפסת תגי השם בשטח נעשתה בעזרת אותם הנתונים שאספנו אודות המשתתפים. כמות הנרשמים הגדולה לכנס הצריכה היערכות מוקדמת מטעם כל הגורמים המעורבים בכנס, כדי להבטיח חווית צ'ק אין נעימה עבור המשתתפים.

מיני-אירועים בכניסה לאולמות נבחרים

הפיצ'ר הייחודי שלנו של "מיני אירועים" מאפשר לנו לנהל בקרת כניסה למתחמים ספציפיים במסגרת האירוע. הדבר חשוב פעמים רבות למארגנים, שרוצים לדעת נתונים מדויקים על הנוכחות בפעילויות מסוימות, האטרקטיביות שלהן וכדומה.

אז איך זה קורה? עם הגעת המשתתפים למתחמים הללו, תגי השם שלהם נסרקים והמידע נשמר באופן מסודר במערכת שלנו – פשוט וקל.

איסוף לידים מהיר ממבקרי הכנס

במהלך ימי הכנס מספר חברות נכחו בשטח והיו באינטראקציה ישירה עם המשתתפים. כדי לייעל את תהליך התקשורת ביניהן, הפעלנו את האפשרות של איסוף לידים ישירות על ידי נציגי החברות בדוכנים שלהם.

איסוף הלידים נעשה באמצעות סריקת הברקוד האישי שהודפס על גבי תגי השם של כלל המשתתפים בשבוע הסייבר. הסריקות עצמן בוצעו באמצעות הסמרטפונים של הנציגים, שבסוף הכנס קיבלו את כל הנתונים בקובץ אקסל מרכז.

אחרי כל ההסברים, הנה כמה תמונות משבוע הסייבר 2021:

הצילום והעריכה נעשו על ידי שי קמריני וצוות Cutaway.
הרישום והשירות למשתתפים ניתן על ידי חברת קומפיוטרגארד בעזרת המערכות שלנו.

מתכננים את האירוע הבא שלכם? צרו קשר עוד היום כדי לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית.