אחת ההחלטות החשובות שאתם צריכים לקבל היא כשאתם מתחילים לעבוד איתנו, היא האם להקים רק טופס רישום או גם טופס וגם אתר מידע. הגורם המכריע החשוב ביותר בהחלטה זו הוא כמות המידע שיש לכם למסור לנרשמים שלכם.

אם יש לכם רק פתיח קצר, שנועד לספק לנרשמים מעט מידע ולהעניק להם מוטיבציה להירשם, אז כנראה שטופס רישום עם טקסט מקדים יענה על הצרכים שלכם, ואין צורך בהקמת אתר במקביל.

אבל, אם ברצונכם לשתף את הנרשמים במידע רב, אנו ממליצים לכם להקים גם אתר מידע לאירוע שלכם.

היתרונות הטמונים בהקמת אתר מידע לכנסים ולאירועים

האתר שלכם הוא לרוב הדבר הראשון שהנרשמים הפוטנציאליים ייראו בהקשר של האירוע, וכולנו יודעים שרושם ראשוני הוא מאוד חשוב. אתר רישום מושך ומושקע יכול לעזור להגביר את החשיפה ואחוזי הרישום באופן דרמטי.

בנוסף, אתר המידע ירכז את כל המידע אודות האירוע במקום אחד. כך, תוכלו להימנע ממצב בו אתם עונים על אותן השאלות פעם אחרי פעם. והכי חשוב –  ככל שהנרשמים ידעו יותר על האירוע גדלים הסיכויים שהם גם ירצו להשתתף בו.

האתר שלכם יכול לכלול את הפרטים הבאים:

חמישה טיפים חשובים להקמת אתר מידע מוצלח

  1. שמרו על איזון והציגו לנרשמים בדיוק את המידע לו הם זקוקים – אם תכתבו מעט מידי הם יישארו עם שאלות, אבל אם תכתבו יותר מידי רוב הסיכויים שהם לא יקראו את מה שכתבתם.
  2. Keep It Simple – מסר ברור, ניסוחים פשוטים ונטולי שגיאות וסדר הגיוני. נשמע טריוויאלי אבל זה יכול להיות יותר מסובך ממה שאתם חושבים.
  3. התאימו את עצמכם לקהל שלכם – מי אמור להשתתף בכנס? אנשי עסקים? תורמים פוטנציאליים? ילדי העובדים? לכל סוג קהל מתאים עיצוב אחר ותכנים שונים ואתם צריכים להתאים את עצמכם לכך.
  4. הנעה לפעולה – שלבו לאורך האתר שלכם כפתורי פעולה ש"יזכירו" לנרשמים למה הם בעצם כאן – כדי להירשם לאירוע!
  5. עיצוב נעים ונקי – עקבו אחרי צבעי המיתוג שלכם והשתדלו לשמור על קווים נקיים וצבעים עם ניגודיות טובה. לדוגמא: רקע שחור עם טקסט צבעוני זה נהדר, כל עוד הטקסט בצבעים בהירים שמאפשרים לקרוא את הטקסט בקלות.
Registration form and event website

עזרנו לכם בהתלבטות אודות האם להקים טופס רישום או גם טופס וגם אתר מידע?

אם אתם צריכים עוד קצת עזרה, אנחנו יכולים לתת לכם כמה דוגמאות לטפסים ולאתרים שהקמנו בעבר – תרגישו חופשי לפנות אלינו.