מערכת הפוסטרים הדיגיטליים של פרומרקטינג וויזרד היא מערכת דיגיטלית נגישה ומזמינה שמיועדת עבור הצגת פוסטרים מדעיים ורפואיים בכנסים ובאירועים. במערכת ניתן להשתמש בכל סוגי האירועים והכנסים: חיים, היברידיים ווירטואליים.

המערכת כוללת עמוד ראשי המציג את כל הפוסטרים ברמה גבוהה. בעמוד זה ניתן לראות את כותרות הפוסטרים, שם המגיש/ים, שייכות מוסדית ותמונה מקדימה של הפוסטרים עצמם.

בעמוד הראשי, המערכת מאפשרת סינון פוסטרים לפי קטגוריות ותתי קטגוריות, וחיפוש חופשי לפי מילות מפתח מכותרת המסמך, המגישים או תיאור הפוסטר.

בנוסף, לכל פוסטר עמוד ייחודי ובו מוצגים פרטי כל המגישים, המוסד, תיאור המחקר בטקסט קצר (אבסטרקט) והפוסטר המלא.

יתרונות מערכת הפוסטרים שלנו:

  • המערכת מאפשרת דפדוף ומעבר נוח בין הפוסטרים, הורדה של הפוסטר למחשב כקובץ ואפילו הדפסה של המחקר במידת הצורך.
  • ניתן ליזום הצבעה על הפוסטר הכי מוצלח/מעניין/חדשני בקרב הצופים.
  • אפשרות ייחודית להוסיף סרטון קצר המציג סקירה של פרטי המחקר, ממש כמו שהיה פעם בכנסים הפיזיים.
  • הפוסטרים שלנו מבוססים על קבצי PDF, ועל כן אין מגבלה על מספר העמודים שמכיל כל פוסטר, בשונה ממערכות אחרות המגבילות כל פוסטר עד חמישה עמודים בלבד.
  • נטוורקינג עם מחברי הפוסטרים – המבקרים בתערוכת הפוסטרים יכולים דרך המערכת ליצור קשר עם המגישים ולשאול אותם שאלות בנוגע למחקר, לבקש הבהרות וכדומה, כאשר כל האינטראקציה ביניהם מתבצעת על גבי המערכת.

מערכת הפוסטרים הדיגיטליים זמינה 24/7, וניתן לצפות בתכנים מכל מחשב עם דפדפן מתקדם, מטלפון נייד או על גבי מסכים גדולים בכנס פיזיים.

את מערכת הפוסטרים ניתן לרכוש כמערכת עצמאית או כחלק ממערכת הכנסים הדיגיטליים שלנו, Expo Wizard, ויש לנו אפילו כמה טיפים לתת לכם על הכנת פוסטר מוצלח.

אנו בפרומרקטינג וויזרד משקיעים מאמצים רבים כדי להפוך את עולם הכנסים לדיגיטליים ונגישים יותר מבלי לוותר על פן האישי והאנושי. הצגת פוסטרים בכנסים אקדמאיים ומדעיים היא אמצעי חשוב ויעיל להפצת מידע חדשני בין חוקרים, ומהיום ניתן לעשות זאת ביעילות ובקלות רבה יותר.

צרו איתנו קשר עוד היום כדי להזמין את מערכת הפוסטרים לכנס הבא שלכם!