טפסי רישום, אתרי מידע, מוזמנים, פוסטרים, איסוף לידים, כנסים בינלאומיים ואירועים מקומיים – הרבה דברים מרגשים קרו אצלנו במהלך השנה האחרונה. ממש לפני שהשנה נגמרת רצינו לעבור איתכם על סיכום 2019 והתוכניות שלנו לשנה הקרובה.

קודם כל, קצת מספרים… השנה היו לנו:

700
אתרי מידע

Forms Wizard event website

1700
טפסי רישום

טפסי רישום לאירועים וכנסים

מאות אלפי
נרשמים מרוצים

צוות תמיכה, מכירות ותפעול

מערכת B2B
אחת

B2B Wizard

כמה מרוצים?

בסקר שביעות רצון שביצע לאחרונה משרד העבודה והרווחה לעובדים שלו, חווית הרישום במערכת Forms-Wizard זכתה לציון של 4.6 מתוך 5. העובדים נרשמו דרך המערכת לסיור הלימודי השנתי של זרוע העבודה לשנת 2019, ותהליך הרישום היה להם קל ונוח.

גם הנרשמים של עמותת אייזק ישראל נהנו לחדש חברות בעמותה ולהירשם לכנס השנתי שלהם באמצעות מערכת הרישום המתקדמת שלנו. העמותה החלה את השימוש במערכת השנה, במטרה לייעל את תהליכי הרישום שלהם – ונראה שהם בהחלט בכיוון הנכון!

New Year Forms-Wizard
New Year Forms-Wizard

ומה התוכניות שלנו לשנת 2020?

אנחנו עובדים על כמה דברים מעניינים שכדאי לכם לדעת עליהם…

קודם כל, כמו שסיפרנו כבר ל-The times of Israel, מערכת ה-B2B Wizard תושק כבר בתחילת השנה גם בעברית (כבר ביקשתם מאיתנו דמו?). בנוסף, במהלך חודש ינואר הסניף ההונגרי שלנו יתחיל את העבודה השוטפת עם מערכת Forms-Wizard, שתורגמה במיוחד להונגרית.

אנחנו גם עובדים בימים אלו על מערכת בקרת כניסה סלולרית, שתייעל את תהליך הצ'ק אין של המשתתפים בכנסים ובאירועים שלכם. פרטים נוספים על המערכת נספר לכם בהמשך…יש למה לחכות!

אנחנו מקווים שתהיה לנו ולכם שנה מצוינת ב-2020, מלאה בשיתופי פעולה, עשייה ובאירועים מוצלחים. צרו איתנו קשר אם יש לכם שאלות על סיכום 2019 והתוכניות שלנו לשנה הקרובה, וכדי לספר לנו על התוכניות שלכם לשנה החדשה…