כנס הסטאז' הארצי

כנס הסטאז' הארצי הוא אחד מהאירועים הכי מרתקים ודינמיים בתחום הרפואה. במפגש שמאורגן על ידי ההסתדרות הרפואית בישראל נוטלים חלק מידי שנה כ-600 בוגרי לימודי רפואה או סטודנטים בשנה האחרונה ללימודים בארץ או בחו"ל.

מטרת הכנס הייתה לתת מידע לגבי תקופת ההתמחות ולהפגיש בין הבוגרים המחפשים מקום להתמחות (סטאז') לבין כ-20 בתי חולים הנאבקים לגייס את טובי הרופאים ולשכנע אותם למה כדאי להתמחות אצלם.

הכנס נערך בתחילת ינואר במתכונת וירטואלית על גבי מערכת אקספו וויזרד – Expo Wizard. השנה יותר מתמיד נדרש מפגש וירטואלי כדי לתת מענה לכל לסטודנטים והבוגרים, במיוחד לאלו שמשרתים במילואים, או נמצאים במשמרות או בלימודים.

הכנס שנמשך כחמש שעות, כלל שני חלקים. החלק הראשון כלל ברכות, מצגות חשובות והגרלה של כרטיס סטאז'ר. במליאה המרכזית השתתפו:

  • מירי שווימר, יו"ר התאחדות הסטודנטים לרפואה בישראל (הר"י)
  • פרופ. חגי ציון, יו"ר ההסתדרות הרפואית בישראל
  • ד"ר עטיה ניצן, יו"ר ארגון המתמחים של הר"י
  • פרופ. קשתן חנוך, יו"ר המועצה המדעית – המועצה המדעית והתמחות העתיד (CBME)
  • גב' אשל דנה, המועצה המדעית בדרך להתמחות (כולל סטאז' ישיר)
  • פאני אבוחצירה, מרכזת חטיבת רפואה משרד הבריאות
  • קרן מנדל,מנהלת מחלקת חברות – שהציגה את תוצאות ההגרלה לכרטיס הסטאז'ר.

ל-600 משתתפי הכנס הוצגה האפשרות גם להצטרף להר"י כחברים-עמיתים בחינם לאורך תקופת הסטאז'. ההצטרפות מקנה להם גישה להטבות ייחודיות וייעוץ מקצועי, ואף הגרלה של גיפט קארד בין המצטרפים.

בחלק השני נערכו פגישות וירטואליות עם נציגים מ-20 בתי חולים מצטיינים בישראל. כל סטאז'ר בחר באיזו פגישה להשתתף לאחר שצפה בתערוכת בתי החולים הווירטואלית, בה כל בית חולים הציג את עיקרי תוכנית הסטאז' שלו והיבטים ייחודים שמבדילים אותה מתוכניות מקבילות.

מערכת אקספו וויזרד שימשה כפלטפורמה מרכזית לתערוכה הווירטואלית של הארגונים, לביצוע השידורים במליאה המרכזית וב-20 פיצולים לבתי החולים.

חמתכננים כנס וירטואלי דומה? נשמח לשמוע מכם ולעזור לכם להפיק את האירוע!

תאריך פרסום: 18.1.2024